25.6.11

Pregnancy fashion from Barcelona


אז כמו שהבטחתי, קצת פרטים על הקניות שעשיתי בברצלונה.
האמת, מברצלונה חזרתי קצת מאוכזבת. ארץ מותגי הנעליים האהובים עליי לא מימשה את הבטחתה וחזרתי עם זוג סנדלים בודד וגלמוד. את סנדלי הCamper  שלי נעלתי בפוסט הקודם וכמה שהן חמודות, קיוויתי לקנות עוד סנדלים נוחות בצבעים שונים.
לגבי הלבשה, קניות בהריון די מתסכלות. לקנות רק להריון משהו יקר ומושקע לא כ"כ כדאי ולקנות לאח"כ, מבלי לדעת איך הגוף הולך להשתנות, גם לא נראה הגיוני כ"כ....

האופנה בברצלונה מאוד שונה ממקומות אחרים באירופה וכנראה בעולם כולו. סגנון הלבוש הטרנדי ביותר הוא שאנטי. הרבה חבר'ה צעירים מסתובבים עם ראסטות ומראה של "הרגע החזרתי מהודו". בנוסף, יש להם צבעוניות לגמרי משלהם . החברות שהכי מייצגות את ברצלונה ואת ספרד בכלל הן - Desigual  ו - Custo Barcelona. חנויות של הרשתות האלו נמצאות כמעט בכל פינה בעיר. המחירים לא זולים אבל בתמורה מקבלים פריטים מאוד מיוחדים. בוטיקים קטנים שמחזיקים סחורה דומה לאילו שלעיל, ניתן למצוא בכל מקום אם מסתובבים בעיר העתיקה. בכלל, מאוד כיף להסתובב ברובע הגותי ואל בורן. חוץ מהבוטיקים הקטנים יש מסעדות ובתי קפה והכל נסגר יחסית מאוד מאוחר.

את השמלה שאני לובשת בתמונה, קניתי דווקא באיזור מאוד תיירותי של ברצלונה, ממש בכניסה לפארק גואל, הפארק המפורסם של גאודי. רציתי לשלב אותה עם הצעיף המדליק שקניתי ב Desigual אבל היה כ"כ חם בחוץ כשהצטלמתי, שלא הצלחתי לשים שום דבר נוסף. יחד עם השמלה אני לובשת גופיה של H&M, שרשרת תיק מ Pull&Bear, תיק של אופירה, מתנת חברה וכפכפים חדשים, גם כן בסגנון שאנטי שרכשתי בחנות בביאליק ברמת גן. המוכרת המליצה לי לקנות דווקא כפכפים ולא סנדלים כיוון שהבטן שהולכת וגדלה, מתחילה לאט לאט להפריע לסגירה ופתיחה של סנדלים. והיא צדקה! הכפכפים די לא יורדים לי מהרגל...

3 comments:

  1. השמלה הזאת ממש ממש מגניבה! איזה כיף לך שביקרת בברצלונה, אני גם רוצה!

    ReplyDelete
  2. תודה שרונה!! אם תסעי לברצלונה, תוכלי לקנות מלא בגדים בסגנון :)

    ReplyDelete
  3. שמלה ממש חמודה וגם את :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...