29.7.12

Bright It ON


יאנה לבשה : שמלה - Forever21, חגורה וצמיד- Topshop, נעליים מאיטליה שרשרת - חנות בביאליק, ר"ג.
אני לובשת : שמלה וצמיד- H&M, נעליים - גזית, חגורה - Zara, שרשרת ועגילים - חנות בבילאיק, ר"ג.

אחד הדברים המגניבים בניהול בלוג אופנה, הוא היכולת להתנסות בצורות וצבעים ולראות מה מתאים ומה פחות.
הפעם, יאנה ואני, לגמרי במקרה, רכשנו שתינו שמלות, שתיהן בצבעוניות עזה ושתיהן מעזריאלי. אני את שלי רכשתי בH&M (במבצע -60 ש"ח!) ויאנה את שלה ב Forever21. אני פשוט מאוהבת בירוק והסגול הזה, צבעים כ"כ עשירים ושמחים.
עוד משהו שניסיתי בתמונות האלו הוא הצבע הכתום שכ"כ טרנדי העונה. משום מה, אף פעם לא חיבבתי את הצבע הזה במיוחד אך כשאני רואה את עצמי כאן, אני מבחינה בכך שהוא אכן מאוד מחמיא לי. 
הכתום הזה החזיר אותי שוב לבדוק את תיאוריית הצבעים. תיאוריה זו טוענת שאת רוב האנשים אפשר לאפיין בעונה מסוימת (קיץ, סתיו וכו') ולהתאים פלטת צבעים בהתאם. כשקראתי על התיאוריה הזו לפני כמה שנים, לא הסכמתי איתה אבל כשאני רואה את עצמי בצבעים חמים, אני מבינה שכנראה סתיו היא כן העונה שלי.


ומה העונה שלכן? האם אתן מסכימות עם תיאוריית הצבעים?

2 comments:

  1. תמונות מקסימות, שתיכן נראות נפלא. אני כל כך אוהבת צבעים זוהרים הקיץ!!!
    סופ"ש נעים!

    ReplyDelete
  2. Lovely dresses and lovely shoes! Both outfits are great!

    My Own Project

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...