16.8.12

No Romance

לעתים לא רחוקות (וחבל), אני מתפתה לקנות בגדים רק בגלל שהם במבצע. כך קורה שיש פריטים במלתחה שלי שהם יפים , אבל הם לא לגמרי "אני". זה גם המקרה עם השמלה הזאת, שהיא נוחה (יש בה כיסים!!!) ומתוקה לטעמי, אבל אני לא כ"כ מתחברת לסגנון הרומנטי שלה. הרבה זמן חשבתי איך לשלב את השמלה בלוק בכיוון קצת שונה ואז יאנה נתנה לי רעיון, ללבוש וסט ג'ינס מעל כדי לתת קצת אדג'יות למראה! החיפוש אחר הוסט נמשך זמן לא מועט עד שמצאתי אחד חמוד ב-Forever 21. ולהלן האווטפיט שהורכב ...


וזוהי הצגת הבכורה של המשקפיים החדשים שלי. כבר מזמן התחשק לי להחליף את שלי למשהו עדין יותר וכשראיתי את אלו בחנות, התאהבתי! כמה מפתיע לגלות אוצרות ממש צמוד לבית. האופטיקה שבה הזמנתי את המשקפיים, מתהדרת באוסף נפלא של משקפי שמש של Marc By Marc Jacobs ו- Dior, והם כרגע במבצע של 50%!!! האופטיקה נקראית "אופטיקה פלוס" והיא נמצאית בהרצל 60, רמת - גן. אם תזכירו את שם הבלוג, לא תקבלו כלום, כי זאת לא פרסומת, סתם אהבתי את השירות.

לבשתי : וסט - Forever21, שמלה - A|Wear, צמיד - מחנות רנדומלית בביאליק ר"ג, סנדלים - Weekend, משקפי ראיה - Vouge.

1 comment:

  1. ממש מזדהה עם העניין של הקניות...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...