16.12.12

לה טאנט - העל זמניות במיטבה

בלוקיישן מדהים, כמעט על שפת הים, נמצא ביתה המקסים של איריס. איריס, דיילת באל-על בעברה, ליקטה בגדי וינטאג' מכל קצוות העולם ולאחרונה הפכה את תחביבה לבוטיק קטן ומקסים בשם לה טאנט. בבוטיק ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים החל מתיקים ועד לג'קטים אך גולת הכותרת הן ודאי השמלות. מבחר ההדפסים כאן הוא חגיגה לעין והגזרות מחמיאות כמו שאני אוהבת. רוב השמלות עוברות מודרניזציה - הצרה ולעתים גם הכנסת גומי באיזור המותן מה שמאוד מחמיא לגוף הנשי.
ועוד דבר חשוב, הבגדים הם פרטי וינטאג' אמיתיים! מה זה אומר? וינטאג' ויד שני שניה הם שני דברים שונים. בגד וינטאג' הוא פריט אותנטי, מגיל 20 ומעלה והוא חייב להיות מזוהה עם התקופה בו הוא ייוצר.

 *צלמת - אלה מנור * 

* שמלה - 500 ש"ח *

 * עם הבלוגרית קורין ---- שמלה עם הדפס תפוחים קטנים ומתוקים - 500 ש"ח *

הבוטיק נמצא בנמל יפו 32

במפגש הבלוגריות בבוטיק מדדתי המון שמלות אך את זו שנבחרה, לא הראתי כאן כיוון שאני מתכננת ללבוש אותה לאחד האירועים המרגשים שהולכים לקרות ממש בקרוב!

שבוע טוב וקניות מהנות!

4 comments:

  1. So lovely! I like it all.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. אני מתה על הסגנון של הבוטיק :)
    היה ממש נחמד לפגוש אותך אתמול! מתנצלת על חוסר הזיהוי, כאמור יש לי בעיה רצינית עם שמות ופנים.

    ReplyDelete
  3. נראה ששווה ביקור. אני מ אוד אוהבת וינג', אך עדיין מעדיפה חדש.
    מחכה לראות את השמלה שקנית!

    נוי :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...